Obchodní podmínky
Přihlášky a jazykové kurzy:
- Vyplněnou přihlášku je možné podat pomocí internetu, osobně po dohodě, zaslat e-mailem nebo poštou.
- Přihlášky jsou zařazovány v pořadí, ve kterém přišly. Počet míst je omezen kapacitou učeben a lektorů. Při zaplňování kurzů mají přednost ti zájemci, kteří již uhradili kurzovné v plné výši.
- Účastník kurzu je povinen uhradit kurzovné v plné výši nejpozději v den zahájení kurzu. Platbu můžete provést v hotovosti na místě nebo převodem peněz na účet uvedený na faktuře.
Jako variabilní symbol bezhotovostní platby uvádějte číslo Vašeho mobilního telefonu (např. 721990902) nebo číslo faktury. - Stornování přihlášky je možné pouze písemnou formou zaslanou poštou na adresu sídla firmy: Olga Šťastná, Nábřeží Závodu Míru 2712, 530 02 Pardubice. Stornovací podmínky viz. bod 5.
- Při stornování přihlášky jsou uplatňovány tyto stornovací podmínky:
Doba stornování přihlášky a stornovací poplatek
- více než 30 dnů před zahájením kurzu: 10% z ceny kurzu
- 30-15 dnů před zahájením kurzu: 20% z ceny kurzu
- 14 -10 dnů před zahájením kurzu: 50% z ceny kurzu
- 9-3 dny před zahájením kurzu: 80% z ceny kurzu
- méně než 3 dny před zahájením kurzu: 100% z ceny kurzu - Při neúčasti na kurzu, případně jeho přerušení z důvodů na straně účastníka, se kurzovné nevrací, pokud se účastníci této smlouvy nedohodnou písemně jinak.
- Pořadatel jazykového kurzu je oprávněn z organizačních a jiných důvodů zrušit kurz s tím, že kurzovné nebo jeho poměrná část bude účastníkům vrácena.
- Nevyčerpané předplatné kurzů ve školských zařízeních se vrací maximálně do 31.srpna s ukončením kurzu ke 30.6. stejného roku.
- Permanentky (předplatné 10 lekcí) mají omezenou platnost 4 měsíců ode dne jejich zakoupení. Při zakoupení permanentky dostává klient (či účastník kurzu v kurzech) 2% slevu z celkové ceny.
- V ceně kurzu není zahrnuta cena mezinárodních jazykových zkoušek.
- V ceně kurzu je zahrnuto kurzovné, doplňující pracovní materiály (pracovní listy, kopie apod.), závěrečný certifikát o absolvování kurzu.
- Rušení hodin výuky je minimálně 24 hodin před počátkem výuky. Pokud tomu tak není, je hodina klasicky účtována.
- Pořadatel jazykového kurzu neodpovídá za škodu, ztrátu nebo zranění, které účastník kurzu utrpí před, v průběhu či po kurzu.
- Účastník kurzu je povinen uhradit na vlastní náklady každé svévolné poškození majetku firmy nebo pronajatých prostor.
- Jakékoli nesplacené částky za odvedené služby či nedodržení dohodnutých termínů plateb předávám po 2 neúspěšných upomínkách advokátní kanceláři a připočítávám náklady advokátní kanceláře k újmě klienta a jeho nesplaceného dluhu. Upozorňuji, že takto i zcela menší finanční částky rychle vyrostou. Klient v rámci obchodního vztahu s touto podmínkou souhlasí.
Tlumočení:
- Objednávky na tlumočení je nutné probrat předem telefonicky či osobně či po emailu.
- Záloha na tlumočení musí být zaplacena nejpozději 3 dny před samotným tlumočením, pokud se strany nedohodly jinak. Na zálohu Vám bude vystavena zálohová faktura ve výši 40% z celkové přibližné ceny tlumočení.
Překlady:
- Pro realizaci překladů Vám bude vystavena objednávka. Na objednávce je stanoven termín dodání a odhadovaný počet normostran.
- Překlad se začne realizovat až po odeslání potvrzené objednávky zpět.
- Konečný počet normostran bude zjevný až po ukončení překladu, proto se na objednávce objevuje odhadovaný počet normostran.
- Pro překlad je pro určení počtu normostran nutný konečný jazyk, do kterého se překládá. Proto je realita počtu normostran zjevná až po překladu.
- Počet normostran se určuje dle 1800 znaků + náročnost textu.
- Překlady jsou vyhotovovány s maximální důsledností, ale s lidským faktorem. Možná pochybení jsou vždy napravitelná.
Příměstské tábory:
- Přihlášky (objednávky) jsou zařazovány v pořadí, ve kterém přišly. Počet míst je omezen kapacitou tábora, 20 dětí.
- Při obsazování míst na táboře mají přednost ti objednatelé, kteří již uhradili cenu v plné výši.
- Objednatel tábora je povinen uhradit cenu tábora v plné výši dle vystavené faktury nejpozději v den splatnosti faktury. Platbu můžete provést i v hotovosti po předešlé domluvě nebo převodem peněz na účet. Číslo účtu je uvedeno na faktuře. Jako variabilní symbol bezhotovostní platby uvádějte číslo Vašeho mobilního telefonu (např. 721990902) nebo číslo faktury.
- Objednatel má nárok na slevu z ceny tábora v rámci aktuální promo akce, pokud je.
- Pokud nebyla faktura uhrazena do datumu splatnosti, nejpozději do poukazovaného datumu slevy v rámci akce, je faktura automaticky stornována.
- Stornování přihlášky ze strany objednatele je možné pouze písemnou formou zaslanou poštou na adresu sídla firmy: Olga Šťastná, Nábřeží Závodu Míru 2712, 530 02 Pardubice či emailem na info@olgasigid.cz, a to ze závažných důvodů. Stornovací podmínky viz. bod 7.
- Při stornování objednávky (účasti na táboře) jsou uplatňovány tyto stornovací podmínky:
Doba stornování přihlášky a stornovací poplatek
- více než 21 dnů před zahájením tábora: 10% z ceny tábora
- 21-14 dní před zahájením tábora: 30% z ceny tábora
- 13 -7 dnů před zahájením tábora: 70% z ceny tábora
- méně jak 7 dní před zahájením tábora: 100% z ceny tábora
- Za závažné rodinné důvody se považuje např. náhlé úmrtí rodině, nástup dítěte do lázní apod.(nutno doložit událost písemnou formou).
- Při neúčasti na táboře, případně jeho přerušení z důvodů na straně účastníka, se nevyčerpaná částka nevrací, pokud není splněn bod.8 a bod.11.
- Objednatel si může zvolit jiný den a jiný turnus pro vyčerpání objednané částky při včasném informování o neúčasti na táboře. V každém případě je toto možné jen v turnusech v tom samém roce.
- Rušení účasti na táboře je minimálně 24 hodin předem, a to před 7:30. Pokud tomu tak není, účast propadá a není nahraditelná.
- Pořadatel příměstského tábora je oprávněn vlivem zásahu vnějších sil zrušit tábor s tím, že cena tábora nebo její poměrná částka bude účastníkům vrácena.
- V ceně tábora je zahrnuta strava (svačina, oběd, svačina), celodenní pitný režim, materiály (pracovní listy, kopie apod.) na výuku a další činnosti, jízdenky a vstupenky, odměny.
- Pořadatel tábora neodpovídá za škodu, ztrátu nebo zranění, které účastník tábora utrpí před, v průběhu či po táboře. Účastníci mají pořadatelem automaticky sjednané úrazové pojištění. A hned na začátku tábora jsou řádně seznámeni s bezpečností na táboře.
- Účastník tábora je povinen uhradit na vlastní náklady každé svévolné poškození majetku firmy nebo pronajatých prostor.
- Klient byl obeznámen v emailu linkem na tyto obchodní podmínky a v rámci vzniklého obchodního vztahu s nimi souhlasí.
Dárkové poukazy:
- Dárkové poukazy lze použít na cokoli v rámci rozsahu nabízených služeb - výuka cizích jazyků, překlady, tlumočení či jiné služby.
- Dárkové poukazy lze také kombinovat v rámci vícero služeb.
- Mají svoji platnost uvedenou na zadní straně. Po datu platnosti je již bohužel nelze použít.
- V rámci čerpání je nutná telefonická dohoda předem (tel. 721 990 902).